onsdag 18 maj 2011

Godmorgon =)

Godmorgon alla! Idag är det en jätte fin dag ute. Så om jag orkar så ska jag ta mig ut på en promenad idag :) Annars har jag inte mycket plannerat. Jag ska boka en lastbil till flytten på söndag och hänga lite tvätt. Men det blir som vanligt en lugn dag. Hade ett bakslag igår och mådde inte alls bra idag på morgonen. Hoppas det bara är tillfälligt. Vill inte gå tillbaka och må som jag gjorde förut.

I morgon kommer älskade Linda till Sthlm för att vara med mig ett par dagar =) Känns som om det var hundra år sedan vi sågs nu. Så det ska bli jätte roligt. Sedan dröjjjer det inte länge innan jag får träffa henne igen. För nästa torsdag åker jag till Gbg!! =D

1 kommentar:

  1. Jag vill bara bort från denna gråa stad! Ska bli så skönt att få umgås lite med dig igen :) <3

    SvaraRadera