onsdag 25 maj 2011

Dagen idag

Idag har min älskling varit hemma från jobbet. Han behövde ta det lugnt en dag. Då han har börjat må dåligt och är oerhört trött. Så vi har haft en lugn och skön dag här hemma. Till och med sovit två timmar mitt på dagen. Och då gick vi ändå och la oss redan halv nio igår kväll och vaknade vid halv 8 idag. =P

Vi tog en tur till willys och handlade mat också så att det finns lite här hemma. Och nu ska älskling göra pannkakor =) Mums!

Våran lilla bebbe är det full far på just nu. Vilket gör att jag springer och kissar väldigt offta. Vaknar även flera gånger på nätterna för att jag måste kissa. Börjar bli jobbigt men förväntar mig att ju större hon blir ju kissnödigare kommer jag bli =P 

I morgon åker jag till Götreborg! Det ska bli så skönt att komma bort en helg och få koppla bort allt här. Koppla bort det där att vi kanske inte har någon stans att bo om en månad och ekonomi och annan stress. Helt sjukt att jag kan känna mig så stressad trots att jag knappt gör nått alls på dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar