fredag 2 december 2011

Pappa och Gudfar

Jag tänkte att jag ska ägna lite tid att skriva om Hedda pappa och gudfar. Tobbe och Danne har känt varandra länge och jag orkar faktiskt inte förklara hela bakgrunden. =P Men en liten text till dom har jag iaf =)

Tobbe och Danne på midsommar


 
Danne har ställt upp på alla sätt och vis för mig och Tobbe under graviditeten. Som många av er vet så var den inte så lätt. När jag blev gravid så bodde Tobbe tillsammans med Danne. Vi hade jätte svårt att hitta eget boende och han erbjöd oss att bo hos honom båda två. Vi fick inte bara bo där. Han flyttade ut ur sitt sovrum till vardagsrummet så att vi fick ett eget rum! Han har muntrat upp när det varit jobbigt och tagit hänsyn till hur dåligt jag mådde. Han slutade fritera saker hemma för att jag inte klarade av det tex. När vi har haft det jobbigt ekonomiskt har han hjälpt oss utan att tveka. Han och Tobbe har ett speciellt band kan man säga. Dom är som bröder och finns där för varandra när det behövs. Och jag är så glad att även jag fått ta del av Dannes otroligt varma hjärta! Det finns ingen jag kan tänka mig som en bättre gudfar till min prinsessa. Jag vet att han kommer finns där för henne på alla sätt. Danne, du är en underbar människa och vi är så glada att du är du. <3


Att jag träffade min underbar Tobbe är helt otroligt! Han är en underbar pojkvän/Sambo och pappa. Finns nog ingen som skulle åka fram och tillbaka till Göteborg i två månader varje helg för att hälsa på sin sängliggande flickvän. Eller göra frukost åt henne varje morgon för att hon mår för dåligt. Han tänker alltid på mig och Hedda i första hand. Vi är så bortskämda med hans kärlek! Vi älskar dig Tobbe! Du är det absolut bästa som har hänt oss och vi skulle inte klara oss utan dig! <3

Finns så mycket mer att säga om dom båda men det finns nog inte plats nog i bloggen för allt jag vill säga. =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar