onsdag 7 december 2011

nu igen!

Jaha då var det dags igen då. Idag rensas Heddas garderob på försmå kläder. Alla 56 kläder ska bort och nästan alla i 62. Tur att hon önskat sig kläder av tomten för nu blir det tomt. =P vi får köpa lite bodys och några byxor till henne ändå innan jul. Hon får flirta lite med sin pappa bara =) hon växer så att det knakar! Jag ska också gå förbi Lindex idag och se om vi kan få byte hennes julklänning till en större storlek. För den har hon redan växt ur. Bordet inte vara ett problem då alla lapparna sitter kvar.


Ikväll ska vi hem till min pappa och äta middag. Jag ska gå igenom min systers garderob också och se om hon har en klänning jag kan låna att ha på julafton. =) hoppas verkligen på det! Men först en skön promenad på dom isiga vägarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar