måndag 26 december 2011

Julafton!!

Våran julafton började med att prinsessan vaknade på toppen humör. Hon satt i sin babysitter hela morgonen och iakttog oss när vi sprang runt och gjorde oss i ordning. Älskling hjälpte mig att locka håret och gjorde frukost till mig. =)

Sedan åkte vi till min mammas halvbror Olle och hans fru Laila. Jag har firat julafton med dom alla år. I år blev vi 17 vuxna och 3 barn. Det började som vanligt med glögg framför Kalle ankas jul. =) Hedda trivdes bra trots att det var mycket folk. Jag var rädd att hon skulle känna sig stressad. Men hon sov under hela middagen och satt i babysittern medans alla öppnade sina julklappar och tomten kom. Hon började inte protestera fören klockan började närma sig tio på kvällen. Då bestämde vi oss förr att åka hem så att hon kunde få lite lugn och ro. Och om jag ska vara ärlig så var det ganska skönt att komma hem. Men vi hade en underbar julafton!
Jag och mamma med lilla Hedda

jag mamma och morfar

morfar och prinsessan

Tobbe och mormor


Min älskade mamma skämde bort både mig, tobbe och hedda. Vi fick en ny dammsugare och 1500kr. Hedda fick massor av fina kläder, leksaker och en jätte fin säng mobil. Jag fick även underbara tvålar och lotion från body shop. =D Av min mormor och morfar fick vi 2000kr nya bakskålar och nya saxar till köket. Tobbe fick massa saker från Nivea och så fick jag en lite julprydnand. =) Man kan verkligen säga att vi har blivit bortskämda den här julen!


Hedda sitter och väntar på att vi ska öppna alla hennes klappar =)

Suddiga jag och min lilla familj <3


1 kommentar: