torsdag 22 december 2011

LCHF

Jag blir så irriterad! Okej att du som vuxen äter enligt lchf. Du kanske mår va av det och det fungerar för dig. Men hur kan folk låta sina små barn äta efter den dieten? Små barn bygger mer muskler än en body builder dom behöver ordentligt med kolhydrater. Om man läser på lite kan man läsa om barn som stannat i utvecklingen pga den här dieten! Det har gått för långt med alla dessa dieter!

Så nu har jag fått ur mig lite ilska. :) idag ska jag baka klart här hemma och ta hand om tvätten. Snart är det jul!!

Jag måste också säga att Tobbe är världens bästa! Han hjälper mig här hemma och när han har möjlighet tar han Hedda på morgonen så jag får sovmorgon :) kan man ha det mycket bättre än så?!

1 kommentar:

  1. Jag håller så med dig! Lägg ner alla j*kla dieter... äta bra och röra på sig måste vara det enda riktiga och bästa för allas kroppar...

    Haha hur mycket gott har du bakat nu gumman!? Chokladen såg läskigt GOD ut!

    Söta dem är, lillebror och lilla Hedda!!

    Kram!

    SvaraRadera