torsdag 29 december 2011

Dåligt av mig

Jag vet att jag har varit jätte dålig på att blogga dom här dagarna. Jag har varit iväg med min prinsessa och träffat lite vänner. I förrgår träffade vi Jessica och igår träffade vi Bella. Båda pluggar långt bort så jag får inte träffa dom så ofta. Så det var jätte kul att träffa dom igen! =)

Idag känner jag min inte alls som en bra mamma. Jag har migrän och känner mig febrig. Vilket gör att jag inte alls är rolig att leka med. Och någon promenad i det fina vädret orkar jag faktiskt inte heller. Får se om jag ens orkar skura här hemma. Det behöver verkligen göras.

Så är det någon där ute som känner att dom vill hålla mig lite sällskap och kanske diska en disk och roa min dotter lite å för ni gärna komma förbi ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar