torsdag 1 december 2011

Förändringar

Jag mår så dåligt av att inte röra på mig. Jag kan inte träna som jag gjorde innan jag blev gravid än. Men snart så! Men jag har börjat lite iaf. Jag går till gymmet när jag känner att jag har tid och Hedda kan vara med sin pappa eller gudfar en stund. Tobbe körde igång en deff igår och jag tänkte att jag ska hänga på. Jag tänker inte ändra i min kost osv eftersom att jag fof ammar Hedda. Men jag går med på morgon promenaderna. Så får vi se om jag går ner i vikt lite iaf. =) Igår tog vi alla mått och idag innan frukost tog vi första promenaden. 4,75km blev det och jag var jätte hungrig när vi kom hem till frukosten =P Men det var en väldigt skön star på dagen!

Resten av dagen blir det lite plock här hemma. Annars bara lugn och mysig dag med min prinsessa! =) Imorgon är en spännande dag. Imorgon kommer nämligen Heddas farmor på besök från skåne! Dom har bara träffats en gång så det ska bli jätte kul. Och det känns som om det var en evighet sedan jag träffade min kära svärmor! Förstår inte att alla har sådana problem med sina svärföräldrar. Jag älskar min svärmor hon är så go och glad. =)

Tobbe och Eva 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar