torsdag 15 december 2011

Jobbig dag

I natt var första natten sedan Hedda föddes som jag låg helt sömnlös. Det var däremot inte pga Hedda. Hon sov som en stock hela natten som vanligt.
Men av någon anledning kunde jag inte sova alls. Jag fick sova nu på dagen mellan 18:30 och 20. Av allt det jag ville hinna idag har jag inte hunnit mycket alls. Jag har bakat lite praliner plockat in den rena disken och påbörjat den smutsiga. Fick aldrig tid att avsluta den däremot. Svårt att diska med ett barn på armen.

Deppat lite över hur det ser ut här hemma just nu men är iaf glad över vad jag hunnit vad fäller Hedda. Vi har filat naglarna, lekt i baby gymmet, badat och blivit rena och skrattat massor. :) vi har haft en toppen dag och det är mycket viktigare än att diska och vika tvätt :p

Nu ska jag se om den här lilla filuren låter mig sova. Just nu är hon ganska klarvaken. Ligger här bredvid och skrattar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar