onsdag 9 februari 2011

Stockholm

Det blev lite ändrade planer för mig över helgen. Jag skulle igentligen åka till Stockholm på fredag efter jobbet med mina kolegor för att gå på SATS Insprationsdag. Men jag känner inte direkt för att sitta massor av timmar på en buss med folk jag knappt känner än. Iaf inte när jag vet hur åksjuk jag blir. Mår iof lite små illa till och från utan att åka buss nu för tiden. Men tanken på mig, ca 20 kolegor och en spy påse lockar inte mig. Så istället tar jag tåget i morgon efter jobbet. Och så får jag låna ett kontor på ett center i stockholm att jobba på under fredagen.

Och bonus på det är ju att jag kommer till Tobbe redan i morgon kväll och har hela fredag kväll med honom också. =) Vi ska efter jobbet på fredag träffa hans syster med familj. Jag har inte träffat dom tidigare. Bara hört om dom och läst hennes blogg så det ska bli jätte kul att träffa dom. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar