tisdag 15 februari 2011

Nervös

Jag bli alltid nervös när jag ska till sjukhuset. Av någon anledning tycker jag inte alls om sjukhus och håller mig helst så långt bort som möjligt. Men i morgon måste jag dit. Jag ska träffa barnmorskan i morgon. Och jag vet att det inte är som ett vanligt sjukhus osv men det är fof jobbigt. Sedan är jag väldigt nervös över att dom ska säga att nått är fel. Att barnet inte mår bra eller nått. Usch, jag kommer nog sova dåligt i natt. Jag har iaf Eva och Linda med mig i morgon och det känns lugnande. Dom är stand in för älskling som är i Stockholm fortfarande.

Fast om man ser allt annat så är det ju lite mysigt att åka dit i morogn. Jag får veta mera exakt vilken vecka jag är i och plannerad födsel osv. Och så kommer jag kunna få svar på alla mina frågor. ( inte för att jag kommer på nån  nu men jag vet att jag har massor ) Och så får jag ju självklart veta om barnet mår bra. Det skulle lugna mina nerver väldigt mycket. Om jag har tur så kanske hon kan hjälpa mig att må bättre också. Orkar inte må så här det är nämligen otroligt frustrerande. aja, mer om det i morgon. Nu ska jag försöka sova lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar