tisdag 22 februari 2011

Det är värt det!

Det blir inte så mycket inlägg från mig nu när datorn är död än mindre bilder. Men lite text frän telefonen iaf :)

Idag ringde jag till mvc för att jag var lite orolig för att jag mår så dåligt. Det är andra natten nu som jag inte fått sova för att jag måste spy. Hon på mvc sa iaf att jag borde åka in till gyn akuten. Så jag startade min dag med en spypåse bredvid min pappa på akuten. Dom tog massa läskiga prover och kollade även om det var så att jag kanske väntade tvillingar. Några tvillingar var det inte men jag fick se hjärtat slå på våran lilla bebis! I den sekunden är allt illa mående och alla sömnlösa nätter så värt det! Länktar efter dig min lilla bebis <3

Och min underbara pappa har ställtupp och hjälpt mig massor idag! Älskar dig pappa!

3 kommentarer:

  1. Åhh så härligt gumman!! Och jag ska såklart bli FASTER! =) Lite snurrig bara då jag är van att säga till Thea att hon ska träffa sina mostrar ;-) Hoppas du ska må bättre snart stackare! Kram !

    SvaraRadera
  2. Jag har fått massor av piller som ska hjälpa mot illamåendet så nu har jag fått behålla en smörgås och en banan. Så jag mår nog bättre snart :) vi får ses på fina nån dag snart igen :)

    SvaraRadera
  3. Men lillstumpan vad jobbigt att du ska må så illa!!
    Men mitt i eländet fick du ju se att bebisen mår bra, så nu slipper du oroa dig för det.

    Ta nu hand om dig lilla hjärtat!

    Massa kram!

    SvaraRadera