onsdag 16 februari 2011

hej hej hallå.

Ja då min älskade lilla Matilda inte har haft så mycket ork idag. Så bad hon mig hoppa in och göra ett litet inlägg. vilket jag så klart kunde göra ;)

Matilda har sen hon startade den här bloggen tjatat på mig om att jag ska vara delaktig i den. Men då jag sälla har varken ork eller någon aning om va jag ska skriva så har de bara inte blivit av. Men då hon nu gav mig något att skriva om så får jag ta skansen att skriva lite.

Den lilla fröken va iaf iväg till barnmorskan idag för att göra sitt premier ultraljud och få lite svar på sina frågetecken. Då jag tyvär inte va där kan jag inte säga så mycket. Men de dom iaf kom fram till va att hon typ va i 7.e veckan. dom kunde inte riktigt se något foster eftersom de va så tidigt. Vilket jag är glad över då jag kan vara med nästa gång=D vilket är den 11 Mars och då får han F*N ta och visa sig för mig ;P

Angående frökens mat sug så fick hon till sin stora glädje veta att hon så klart får lov att äta både friterat och sushi. Även om jag tycker att hon borde laga mer mat åt sig själv. Men jag är glad att hon iaf äter ordentligt.

Jag har säkert glömt massor av info nu men de ger matilda lite extra att skriva om imorgon ;) Men nu får ni iaf vara nöjda från min sida. Jag kommer säkert att titta förbi någon mer gån inom kort.

Sov gott så länge ;D

2 kommentarer:

  1. Tycker du gjorde en bra uppdatering Tobias! :-)

    Jag tror att lille "Ärtan" gömde sig för att h*n ville att pappa skulle vara med och se första gången.

    Tack snälla Matilda för att jag fick vara med, det var STORT!
    Massor av varma kramar till er båda och lill ärtan!

    SvaraRadera
  2. Haha men Tobbe, ska "HAN" visa sig? Tänk om det är en liten flicka :D

    SvaraRadera