måndag 14 februari 2011

Helgen

Helgen har varit helt underbar. Det har varit så skönt att spendera tid med min älsklig. Insprationsdagen gick förbi ganska snabbt. Jag var tvungen att gå tidigare från festen pga illamående och jobbiga spänningar. Men gulliga älsk följde med mig :) 

Söndagen spenderade vi hemma. Åt god mat och tittade på film. Jätte skönt att ha en dag tillsammans utan en massa måsten. Det brukar alltid vara nått som måste göras när vi ses. Så gårdagen värderar jag väldigt högt! 

Nu sitter jag på morgontåget och är på väg från Stockholm till jobbet. Lite små segt men har kunnat sova lite:) saknar min Tobias redan.Han är så underbar min älskling! Jag är lyckligast i världen som har träffat honom :) ibland tror jag inte han förstår hur mycket han gör för mig bara genom att vara i min närhet. 

Det kommer bilder från helgen när jag kommer hem i kväll:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar