tisdag 8 februari 2011

Hemma igen

När jag kom hem idag tog jag tag i mig själv och ringde till pappa för att berätta. Jag var beredd på att det skulle bli ett stort bråk. Men han tog det väldigt bra. Tyckte att ja men det blir nog bra. Så där satt jag stum och förvånad och kände mig jätte dum.

Jag som alltid har haft lite shopping problem när det handlar om inredning tycker det är väldigt jobbigt detta. Jag har nämligen lovat mig själv att inte köpa nått alls fören det är lite säkrare. Det skulle vara så jobbigt att ha saker hemma om nått nu skulle hända. Men det var väldigt svårt igår när jag gick förbi en jätte söt barn affär. Där hade dom en body med texten " tycker du att jag är en gangster skulle du se min pappa". Jag måste ha den! Så den står först på listan för saker jag ska köpa under dom här 9 månaderna. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar