torsdag 10 februari 2011

Packa

Vaknade när älskling ringde. Ganska mysigt att prata med honom så här på morgonen. Då känns det inte lika tomt och ensamt. Nu har jag iaf vaknat till och ska börja packa inför helgen. Och jag har ingen aning om vad jag ska ta med mig. Jag måste ha med mig jobb kläder till i morgon och sedan kläder till hela helgen plus kläder som jag ska ha på inspirationsdagen. Jag slipper iaf ta med mig massa träningskläder också. BM tyckte jag skulle vänta med min träning innan jag träffat henne. Börjar iof få lite abstinens över det. Men det bli mindre att packa.

Jag är mycket mer positiv idag än igår känner jag och det trots att det regnar och blåser ute. =P Nej nu blir det frukost!

1 kommentar:

  1. Kul att du hittat in till mig och vill vara med och tävla :) Lycka till!

    SvaraRadera