måndag 14 november 2011

Tutt problem

Tobbe kom hem för att hjälpa mig med Hedda. Han hade med sig rosa rosor, min favorit choklad och en nyckel ring i form av ett hjärta. Han hade också köpt glass och färska hallon. Har sagt det förut och säger det igen. Gud vad jag älskar honom!

Ringde BVC idag angående Heddas prickar. Hon har nämligen fått på bröstkorgen också. Tobbe skulle få upp själv med henne men barnmorskan frågade lite om min feber och trodde det kunde vara mjölkstockning så jag följde med. Heddas prickar var inget konstigt utan dom kommer att försvinna av sig själv. Däremot sa hon att min höga feber och den knut jag har i ena bröstet kan vara en inflammation. Så i morgon blir det läkaren. :(

För att nämna nått roligare. Igår firade vi farsdag hemma hos min pappa. Det var jätte mysigt om man bortser från febern :p

Bild på pappa och Hedda :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar