tisdag 1 november 2011

Hedda fyra veckor!

Idag blir Hedda fyra veckor! Det är helt otroligt hur fort tiden har gått. Jag har idag plockat bort alla 50 kläder och tagit fram alla 56 kläder. Det känns lite sorgligt faktiskt. Om hon ska växa så här fort kommer jag ju inte hinna med. Inte konstigt att det finns folk med tio ungar =P

Natten har inte varit helt lätt. Hedda har nästan inte sovit nått alls och har heller inte velat äta. Hon har gnällt hela natten och haft ont i magen. Så mamma har självklart varit uppe hela natten hon med. Men nu på morgonen så tog hon flaskan som jag pumpat ur och somnade sedan. Så även jag kunde sova ett par timmar. =) Nu har hon precis somnat igen. Hon ligger och myser i vagnen på balkongen. =) Själv ska jag äta lunch och städa lite här hemma.


1 kommentar:

  1. Grattis till Hedda =) Säg till om du känner dig rastlös och vill ta en fika någon dag =)

    SvaraRadera