söndag 20 november 2011

Bvc imorgon

När jag fixade med alla Heddas kläder idag hittade jag en hel kasse med pojkkläder. Så imorgon när vi ska förbi Emma tar vi med den. Förhoppningsvis hittar hon nått som dom vill ha. :) längtar så efter att få träffa den lilla!

Det är inte bara det vi ska hinna imorgon. Vi ska till Bvc på Heddas första läkarbesök. Dom ska kolla reflexer, ögon osv. Sedan åker vi in till stan för att möta gudmor Linda. Hon har inte träffat Hedda tidigare. Tror dom kommer tycka om varandra :p efter det tänkte vi titta på en lägenhet som vi väldigt gärna vill köpa. Den ligger helt perfekt i bästa området :) och för att avsluta kvällen så spenderar vi alla natten hos gudfar Daniel. Det blir för sent för lilla Hedda att åka hela vägen hem igen på kvällen efter visningen. Jag tror det blir en toppendag! :D

Nu är pappa Tobbe på väg hem. Så snart kan vi gå och lägga oss och sova :)

1 kommentar:

  1. Hihi och jag som rotade fram Theas gamla 62 kläder igår =) Klädbytar dag igen alltså ;-)KUL =)

    Åhh så jag håller tummarna för er idag! Det hade ju varit helt underbart att ha er så nära! Vi ses senare då! =)

    Lycka till på läkarbesöket också =) Kramar

    SvaraRadera