tisdag 8 november 2011

Helgen

Helgen var ganska händelserik för mig. I lördags satt pappa Tobbe hemma med Hedda och jag träffade Malin och Patrik i stan. Vi spelade biljard och drack öl på puben. Kändes jätte skönt att kunna gå ut och träffa folk. Jag har ju inte kunnat göra det under graviditeten heller. Samtidigt kändes det jätte jobbigt att vara utan mina älsklingar. Och jag oroade mig jätte mycket för om mjölken jag hade pumpat ut skulle räcka. Men den räckte och Tobbe hade en jätte mysig kväll med Hedda. Mys kväll på varsitt håll. =)

Idag har jag och Hedda myst ute i solen. Vi tog en lång promenad. Så otroligt fint det är ute nu. Med alla färger på träden och solen. =) Men jag längtar ändå lite till vintern. Älskar julen och allt som hör till. Önskar att jag fick börja julpynta redan nu =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar