söndag 30 oktober 2011

Härliga söndag

Idag lämnade jag Tobbe hemma och tog med mig Hedda in till stan. Vi mötte upp Heddas faster Carolina. Vi gick runt och fönster shoppade och avslutade med en fika. :) det var jätte mysigt. Är så glad att Tobbe har en så underbar familj :D

Nu har jag precis fått en rygg massage av älskling <3 ligger nu i sängen för att läsa lite innan jag somnar. Hade feber och huvudverk i natt så jag har inte sovit mycket alls. :/ Hedda ligger här bredvid mig. Tro det eller ej men i vaggan utan insatsen till vagnen. Vi har ju fått lov att ha insatsen till vagnen i vaggan för att hon ska sova. Men idag ser det ut så här. Tjoho!

1 kommentar:

  1. Älskade lilla Hedda! Det ser supermysigt ut ju =) vi saknar er massor redan!

    Det kommer säkert bli toppen oavsett vilken vagn det än blir. Men kraven är som sagt högre den här gången när jag provat mig igenom några stycken ;-) Haha Thea har fått vara försökskanin...hemskt det låter =/ Hoppas vi ses snart igen! Kramar!

    SvaraRadera