fredag 14 oktober 2011

godmorgon världen!

Här hemma vaknade vi tidigt som vanligt nu. Tobbe tog Hedda och gick och la sig i soffan och jag försökte sova lite till. Men jag hade vaknat till för mycket. Så jag gick upp till min lilla familj. Hedda hade precis fått flaska och somnat i Tobbes famn. Nu vankas det snart frukost här hemma. =)

I helgen händer det massor av saker. Pappa med familj kommer hit och hälsar på oss. Tror även Emma med familj kommer och antagligen Tobbes yngre systrar också. Carolina och Sofia har fof inte träffat våran prinsessa. Jag tror även att Daniel kommer förbi. =) Så öppet hus kan man säga. Ska bli mysigt att träffa familj och fika en massa. hehe. Jag har bakat muffins med choklad kross för att ha nått att bjuda på. num num num. =)

Igår var BVC här och tittade på lillan. Allt var bra och hon väger nu 3580g. Hon har alltså redan gått om sin födselvikt. Vi har en exemplarisk bebis sa hon. haha! jätte kul att höra. Jag menar vem tycker inte om att få beröm ;p

Vi tog en promenad till centrum också. Jag skulle hämta ut ett paket som jag fått. Hade ingen aning om vad jag kunde ha beställt för nått. Det visade sig att jag inte beställt nått alls. Det var söta Bella som skickat en present till Hedda. En jätte söt overall fick hon. Bilder kommer senare. =) Tack Bella!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar