onsdag 12 november 2014

Magen

Varje tisdag går jag in i ny vecka. Nu är jag i vecka 12. Känns som om magen ligger lite före dock. Den är redan rund och otymplig. Jag är i den så kallade säl perioden jus nu. Genom att bara titta på mig vet man inte om jag bara blivit lite tjock eller om jag är gravid. Alla byxor är för små och kroppen känns svullen. Men det är ändå mysigt! Hedda säger flera gånger om dagen att hon älskar sin " lillebror". Hon vill däremot att lillebror ska vara en flicka. Det är inte lätt att förklara för henne att vi inte vet vem som är där inne. Igår bad hon mig dra upp tröjan och vända magen mot henne eftersom hon ville visa bebisen hur man dansar. Hon tycker att bebisen kan se och höra henne genom min navel. =) Våran lilla prinsessa <3
 
Här kommer en bild på magen som den ser ut nu. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar