måndag 3 november 2014

Hemma igen

I lördags fick jag dom att skriva ut mig. Jag klarar inte av att va borta från familjen på det sättet och ligga på ett deprimerande sjukhus. Då kommer jag hellre tillbaka om jag får ett bakslag än att ligga några dagar till. Tobbe och Hedda kom och hämtade mig, vi åkte förbi mina bröders grav och åt sedan middag hemma hos Danne och Dadda. Det va på gränsen att jag orkade det och va helt slut när jag kom hem. =/

Dagarna här hemma blir väldigt lugna nu. Jag har inte energi till mycket och jag kräks fof ibland. Dock inte var 10de minut och inte blod längre =) Man får va glad för det lilla!

Just nu sitter jag i soffan och försöker plugga lite. Har myst ner mig i en tröja som jag fick av danne. Illamåendet är ganska jobbigt idag men jag behöver verkligen plugga. om mindre än 3 veckor har jag teoriprov inför körkortet. Och jag vill verkligen ha det där körkortet nu!

Bjuder på denna härliga bild på Hedda från igår kväll <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar