tisdag 6 mars 2012

Vår i Väsby

Dagen idag har varit toppen mysig! Vi började med att promenera hela familjen till Älvsjö ca 3,5km. Det var fof kalt eftersom klockan inte var så mycket. Men solen sken och det gjorde mig toppen glad :)

Sedan tåget till sats Väsby för att kolla in mini sats med Hedda. Det gick jätte bra! Nästa gång ska jag träna också :)

Efter set åkte jag till Väsby centrum och träffade pappa för en lunch. Tips! Dom har toppen god sushi mitt i centrumet! Vi pratade lite kring ett kommande möte också. Trevligt va det iaf :)

Nu hade värmen kommit och när jag och Hedda gick till tåget kunde jag gå i bara koftan. Vår!! Innan vi åkte hem tog vi ett snabbt stopp för att köpa en gåstol till Hedda. Min rygg pallar inte gå framåt böjd längre :p pengarna vi fick för den gamla vagnen räckte precis :)

Mysig dag idag helt enkelt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar