torsdag 5 januari 2012

Träna!!

Idag var jag äntligen iväg och rörde lite på mig. Jag rör iof på mig annars också men då med barnvagn ute på promenad. Idag var jag helt ensam och var och simmade! Det var jätte skönt men efter en km började det göra riktigt ont i ljumskarna. Så ja gav upp där. Men det var iaf helt underbart! Däremot blev jag riktigt irriterad när jag står och duschar och en tant ställer sig bredvid och rakar sig och filar fötterna. Kan man inte göra sådant hemma!? Nog för att jag är äckelmagad men det där måste ju fler än mig tycka är riktigt äckligt! Fy!

Nu sitter ja hemma i soffan och väntar på att Tobbe och Hedda ska komma hem. Dom promenerade iväg till willys för att handla för ett tag sedan. Saknar dom redan =P

Idag har Hedda varit på 3 månaders kontroll på BVC. Hon väger nu 7370g och är 63 cm lång. =) Min stora flicka! Hon fick också sitt första vaccin. En spruta i varje ben. Hon blev inte alls glad och det gjorde så ont i mitt hjärta! Som tur va så gick det fort över. Nu håller vi tummarna för att hon inte får hög feber. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar