måndag 2 januari 2012

Ett år med min älskling!

Jag och Hedda spenderade natten hos mamma igår. Jag ville upp på vinden och kolla efter lite leksaker. Hittade massa kul som jag hade när jag var liten. Och vilka minnen man får när man sitter där med dom igen! =) Vi fick dessutom jätte god kyckling som mamma lagat. oj, vad jag åt!! Älska min mammas mat. Hon är så duktig! Så vi har haft två mysig dagar. =)

När jag kom hem idag hade Tobbe städat och diskat. Maten stod klar och jag fick en stor bukett med liljor i en fin vas! =) Vi hade ett år på nyårsafton därför ville tobbe ge mig nått. Dom är så fina!! Blir så glad att han faktiskt kommer ihåg att liljor är min älsklings blomma. =) Han hade också köpt ett litet träd i kruka till sig själv. Den var tydligen från mig till honom. HAHA! Min sötnos! Undra om det va en pik..=P Jag lägger snart upp bilder på dom. =)

I morgon tänkte jag åka till vällingby och träffa min mormor och morfar lite snabbt. =) Hoppas på fint väder så att jag kan promenera lite ute med hedda. Och på Onsdag får mitt hjärta semester! Tjoho!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar