måndag 23 januari 2012

Helgen

Helgen har varit jätte mysig! I fredags kom danne hit och stannade över natten och i lördags så firade vi att han och Tobbe fyller år. Hedda fick vara hos mormor och dom hade det jätte bra. Kände mig ganska lugn trots att det var första gången vi lämnade bort henne. Litar på min mamma och hedda är så lugn och trygg hos sin mormor. =)

Vi började dagen med att spela paint ball. Dom hade nog riktigt kul! Efter det gick vi och åt lunch och där " råkade" Tobbes vän Mira dyka upp. Dom hade inte träffats på många år så han blev väldigt överraskad! Jag och Mira hade en födelsedags present till Tobbe så vi gick därifrån till en piercare på söder. Han fick pierca tuttarna =)

 Kvällen avslutades med middag och öl på Wirströms i gamla stan. Trots onödig drama från en person så hade vi en toppen kväll! Och jag tror jag träffat nå som kan bli en väldigt bra vän =)

1 kommentar:

  1. Åh kom o tänka på dig här om dagen och kom på att jag tappat din blogg =) Följer mina bloggar på bloglovin och hade missat att lägga till din nya.
    Hoppas att allt är bra med din/er.
    Kramar!

    SvaraRadera