onsdag 1 juni 2011

underbar dag!

Idag är en underbar dag! Kanske redan har sagt det ett antal gånger idag men det går att säga många flera gånger. Det är klart nu att vi kommer att få hyra Camillas lägenhet i Täby. Kontraktet är på ett år vilket gör att vi kommer att ha någonstans att bo när barnet föds. Det är dessutom en ganska stor lägenhet så vår lilla flicka kommer få en barnkammare =)

Det ända som saknas för att jag ska börja flyga av lycka nu är att jag inte har heltidsjobb. Men idag har jag jobbat och det var jätte skönt. Nu ser jag fram emot en toppen helg med massor av fint väder. Jag ska passa på att mysa massor med min älskling. Han är så underbar mitt hjärta. Han förstår det knappt själv. Jag är så lyckligt lottad =)

Dom senaste dagarna har våran lilla tös varit i full gång. Så for jag sitter ner och tar det lugnt börjar hon vända och vrida sig. Nu känns det ordentligt även på utsidan av magen när hon sparkar där inne. Det är en så mysig kännsla. =)

1 kommentar:

  1. Ååååhhh vad UNDERBART!
    GRATTIS!
    Jag är sååå glad för er skull!!

    Massa kramar!

    SvaraRadera