onsdag 8 juni 2011

Tråkig dag

Idag är en tråkig dag. Pappa ringde nu på morgonen och berättade att våran katt Sixten blivit överkörd. Han bodde med min först sedan flyttade han hem till min pappa och blev han lilla ögonsten. Han var en underbar katt! Över social och alltid hungrig. Han skulle vara med på allt och han pratade massor. Det kommer absolut inte bli samma sak att hälsa på pappa framöver. Han är otroligt saknad! <3

Den här bilden tog jag i helgen när han kom och la sig på min filt och ville bli kelad med <3


2 kommentarer:

  1. Men gumman fy så jobbigt. =( De små liven betyder mer än vad många kan tro. Att ta bort Charlie (vår chihuahuakille) då han var sjuk var det absolut jobbigaste jag gjort i hela mitt liv,så jag känner med dig. Du får försöka tänka att han haft en toppenliv fyllt av kärlek så länge han levde och att han helt säkert har det fantastiskt även nu. Massa styrkekramar till dig! <3

    SvaraRadera
  2. Men lilla hjärtat! *stor kram*

    Är det han som du och Tobbe pratade om som var som min Tilda?
    Jag kan inte annat än beklaga, det gör så ont att förlora de små pälsklingarna, men som Emma sa, du får trösta dig med att han haft ett fint och kärleksfullt liv!

    Massor av kramar!!

    SvaraRadera