torsdag 16 juni 2011

Barnmorska i kväll

Jag lyckades tyvärr smitta min älskling så nu är han hemma andra dagen från jobbet. Han är jätte hes och hostar en hel del. Stackars lilla älskling! Så jag får mysa här hemma med min sjukling.
Idag går jag in i vecka 24 och det har redan gått 4 veckor sedan vi var hos barnmorskan. Ikväll ska vi dit igen. Hosta eller inte, spelar ingen roll för hon åker på semester sedan och jag vill inte träffa nån vikarie. Har haft för mycket otur med dålig personal på sjukhusen. Idag ska vi mäta magen och lyssna på hennes lilla hjärta. Ska bli intressant att se vad hon säger. Eftersom att jag är ganska liten för att vara i v.24. Även om jag inte tror att nått är fel, då hon har snurrat runt och sparkat massor dom senaste dagarna. Så blir man alltid lite lugnare av att får se eller höra henne. =)

1 kommentar:

  1. Åhh så mysigt! Det kommer helt säkert gå jättefint! Tobbe kommer må bättre då han får höra ert lilla mirakel =)Kram på er!

    SvaraRadera