onsdag 28 januari 2015

Nytt till prinsen


 
Fick dom här fina när jag va inne på kapahl igår. Bodyn fick man i gravid present och sparkdräkten fick jag för 79kr istället för 179kr :) nöjd mamma! 

Jag va även hos sjukgymnasten igår. Det a inte lika roligt. Hon klämde och kände på fogarna och konstaterade att min foglossning är ganska allvarlig. Hon sa även att den påverkat min skulios. Jag trodde att allt som gjorde ont va fogarna men tydligen är låsningarna i korsryggen skuliosen. Hon tyckte att jag borde gå med kryckor och även träffa min ortoped för att kolla att det inte är något dom kan hjälpa mig med också. Blää!

Men den här morgonen började bättre :) massor av mys med prinsessan. Och bortskämd som hon är så sa jag självklart ja när hon frågade om hon kunde få frukost på sängen. <3 sedan lite mera mys i soffan innan hon ville överraska mig. Överraskningen va att hon klättrade upp och tog ner jackan själv. Så när jag fick komma ut i hallen hade hon tagit på sig alla kläder själv och va redo att få till dagis. Så duktig hon är! Och stolt va hon att hon kunde stänga jackan själv :) <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar