torsdag 2 februari 2012

Nattning

Hedda har alltid sovit hela nätter så vi är väldigt bortskämda med sömn här hemma. Men även Hedda är bortskämd. Hon får alltid somna hos mig och sover i våran säng. Jag har prioriterat sömn framför bråk om spjälsängen. Men nu försöker jag iaf få henne att somna i sin egen säng. Sedan kan hon sova hos oss. Men jag vill få lite rutin på det hela. Det går inte så jätte bra. Hon blir hysterisk om man lägger henne i spjälsängen. Men efter många om och men så sover hon äntligen :) min lilla snuttan! <3

2 kommentarer:

  1. Mina små älsklingar va ni är duktiga :) specielt du Matilda som är så otroligt duktig med våran dotter <3 du är bäst. Jag är så glad att jag har dig =D

    SvaraRadera
  2. Mina små älsklingar va ni är duktiga :) specielt du Matilda som är så otroligt duktig med våran dotter <3 du är bäst. Jag är så glad att jag har dig =D

    SvaraRadera