söndag 26 februari 2012

Dopet!!


Dopet lite snabbt i bilder. Bilderna från fotografen dröjer lite. Men gudmor linda tog lite bilder med sin kamera. Här är vi innan dopet. Jag är nervös till döds! Skakade ihela kroppen! Jag klarar ju inte av att stå inför folk. Och det var nästa 60 personer på dopet.


Tobbe innan dopet. Inte lika nervös som jag =) Hedda var toppen snäll hela dopet och allt gick hur bra som helst!

En av dom fem doptårtorna som jag bakat. Tack Linda och Tobbe för all hjälp med dom!


Till mi stora överaskning gick Tobbe ner på knä mitt i sitt tack tal och friade till lilla mig! Behöver jag säga att tårarna sprutade ? hihi Jag ska gifta mig med världens underbaraste person! Åå vad jag älskar dig hjärtat! <3


Hedda var glad mest hela tiden. =)

Jag måste tacka alla som hjälpte till at få igenom dopet. Min mamma och Tobbes mamma var helt undebara hela veckan och hjälpte oss! Och Linda som hjälpte till från först minuten hon kom till sockholm. Och tobbes underbara systrar som sjöng så vackert till hedda på dopet. Och självklart till danne som hjälpte tobbe få till sitt rieri till mig. Och ett stort tack tilla alla som kom och deltog och gjorde denna dagen oförglömmlig. Hedda tackar också för alla fina pressenter och lycko önskningar. Alla fina kort med hälsningar är sparade till henne så hon kan läsa dom när hon blir äldre. =)

Underbar dag helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar