måndag 15 december 2014

Helgen =)

Den här helgen började lite turbulent. Jag har haft väldigt ont och hade planerat en lugn och skön lördag. Tobbe och Hedda skulle handla lite och baka pepparkakor. Men eftersom Tobbe jobbar jour blev det inte riktigt som planerat. Han var tvungen att åka iväg och sanda vägarna. Men Hedda va världens pärla och lät mig vila och lekte mycket själv. Vi myste i soffan och tittade på film. =)
 
I söndags mådde jag lite bättre men hade fof ont. Men skuldkänslorna från att inte ha kunnat leka under lördagen fick mig ändå att baka pepparkakor och pepparkakshus med Tobbe och prinsessan.
 
Tyvärr vill inte min telefon fungerar som den ska. Så jag kan inte föra över bilderna från helgen till datorn. =(  Men så fort jag fått igång den ska jag försöka. Har massor av söta bilder från lucia tåget på dagis i fredags också =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar