torsdag 5 april 2012

Klädproblem

Jag vet att nästan alla tjejer klagar på att dom inte har några kläder. Men så har som överfulla garderober. Men jag har faktiskt inga kläder. Garderoben svämmar över av alldeles för stora kläder. Och säg mig vilken tjej som känner sig fin i kläder som är flera storlekar för stort. Jag hatar dessutom att handla kläder till mig själv vilket gör att om pengarna finns går det till Hedda eller nått till hemmet istället. Men nu börjar jag riktigt hata att leta kläder i min garderob. Fy! Tråkigt inlägg jag vet. Men jag var tvungen att hiva ur mig det.

2 kommentarer:

  1. Haha jag har bara gamla kläder..som är för små eller för stora :p

    Sv: Nej det är bara att man får klä på sig där, lite muppigt att man ska betala extra för det men det är ju billigare än att hyra ett hotellrum :p

    Man sminkar sig först, annars får man kanske smink på klänninge. Viktigt är ju att man har en tröja man kan knäppa upp så man inte förstör håret när man ska byta om :)

    SvaraRadera
  2. Haha visst är det konstigt gumman hur man helt plötsligt sätter sig själv i sista hand sedan man fick barn...eller kanske det inte är så konstigt utan mest naturligt. Men nästa gång du får lite pengar över så tycker jag verkligen att du ska unna dig själv ngt! Det är du värd! Och så säger ni till direkt när Hedda byter upp sig en storlek så kommer det kassar till henne ;-) Kramar!

    SvaraRadera